Τρίτη 17 Μαρτίου 2009

PROJECT

Ανοίγοντας ο “καλός μας zlatko” το blog μου, το πρώτο πράγμα μου κοίταξε ήταν πότε ήταν το τελευταίο post. (Μα τι άνθρωπος…)

Και αναφωνεί…
«Έχεις να κάνεις post από το Δεκέμβριο???? Ντροπή, αίσχος, απαράδεκτο…»
Προτείνει λοιπόν το εξής.

Να προσπαθήσω να ανεβάζω ένα τουλάχιστον post το μήνα. Αργότερα, όταν θα πάρω αέρα μπορώ να το κάνω ένα post κάθε 15 μέρες και όταν πια γίνω ξεφτέρι μπορώ να ανεβάζω ένα post ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!!! (με παρομοίασαν με κάποιον, αλλά εγώ δεν “δίνω” ανθρώπους.)

Έτσι λοιπόν μιας και είναι τα project της μοδός, βάζω και εγώ στον εαυτό μου ένα:
ΝΑ ΕΧΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑ POST ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ

8 σχόλια:

karry είπε...

:)

Anastazzia είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
efou είπε...

είμαστε μαζί σου!!
και πρόσεξε, γιατί ο Ζλάτκο είναι χούντα, αν δει ότι περνάει μήνας χωρίς να έχει γράψει θα σε μαλώνει :-Ρ

bunnysuicides είπε...

συγγνώμη. ερωτήξεις έχω να κάνω.
1) έχεις μπλογκ????????
2) γιατί δε μου το πε κανείς????????
3) αφού δεν το 'ξερα, πώς το 'χω στο reader μου?
3 ήταν τελικά. οι ερωτήξεις.

mafaldaQ είπε...

Μπράβο κορίτσι! Έτσι καλά σε είπε ο Zlatko!

Κούνελε εγώ το έβαλα :)

ZlatkoGR είπε...

Δεν έχω απαντήσει εγώ ακόμα εδώ; Απαράδεκτος!

Κοπελιά, πιστεύω πως είναι ένα δίκαιο αίτημα ετούτο. Θέλουμε να γράφεις, να σε διαβάζουμε και γι' αυτό έχω πάρει το μαστίγιο και είμαι έτοιμος να δω σε ποιό μήνα θα ξεφύγεις. :-)

(Αμά ρε κούνελε! :P)

Anastazzia είπε...

Με έχουν τρομάξει τόσο πολύ για την αυστηρότητα σου που έχω ήδη 3 post έτοιμα…
Κόντεψα να τα κάνω πάνω μου μόλις είδα ότι άφησες σχόλιο.

Ααααα άφησε ο Zlatko σχόλιο…?;? ~πλουφ~

ZlatkoGR είπε...

LOL! Ε ρε φίλε, δε θέλει πολύ να σου βγει το όνομα...